Kvalitetan dizajn interijera – ključan za dobro iskustvo gosta i presudan za prepoznatljivost brenda
Kvalitetan dizajn hotelskih i ugostiteljskih interijera jedna je od ključnih prednosti u privlačenju gostiju te stvaranju vizualne priče koje će se gosti sjećati još dugo nakon posjeta.
DEFINIRANJE OPSEGA I CILJEVA PROJEKTA ANALIZA ORGANIZACIJE RADA, POSLOVNIH PROCESA I POTREBA KLIJENTA
U pripremnoj fazi projekta, naš zadatak je saslušati i razumjeti klijenta, tj. sagledati trenutno stanje, planove i poslovnu strategiju klijenta, te analizirati njegovu organizaciju rada, poslovne procese i buduće potrebe.
Ova analiza nužna je radi kvalitetne realizacije narednih faza – pronalaženja adekvatnog prostora, njegovog planiranja i dizajnerskog oblikovanja, te prijedloga opremanja.
- suradnja između profesionalaca koji se bave arhitekturom, dizajnom interijera itd.
- rješenja koja usklađuju sve aspekte kvalitetnog i ugodnog interijera: antropometriju i ergonomiju namještaja, identitet marke, dizajn rasvjete i usluge,
- pratimo trendove u turizmu i osmišljavamo rješenja za sve cjenovne kategorije hotelske ponude – od luksuznih do povoljnih
- savjetovanje i integrirani dizajn (arhitektura, dizajn interijera, osvjetljenje, upravljanje i dizajn usluga).
- suradnja sa stručnjacima i specijaliziranim profesionalcima na području projekata i upravljanja omogućuje nam praćenje svih faza projektiranja i izgradnje, nudeći koncept i studije izvodljivosti za ugostiteljske prostore, izvršne arhitektonske i interijerske projekte, dizajn namještaja i prenamjenu postojećeg hotelskog prostora.
ODABIR ODGOVARAJUĆEG POSLOVNOG PROSTORA
Temeljem analize potreba iz prethodne faze, klijentu pružamo naše konzultantske usluge pri odabiru odgovarajućeg poslovnog prostora.
Vrsta i opseg konzultantskih usluga pri odabiru prostora ovise o specifičnosti projekta, a najčešće uključuju ogled prostora, izradu skice organizacije prostora u svrhu provjere da li prostor zadovoljava potrebe klijenta, analizu iskoristivosti prostora i sl.
PLANIRANJE PROSTORA
Na osnovu analize potreba i poslovnih procesa klijenta, te raspoloživog prostora razrađujemo detaljni projekt organizacije prostora na način da smještaj pojedinih radnih cjelina i timova omogućuje optimalnu razinu interakcije među njima.
DIZAJNERSKO OBLIKOVANJE PROSTORA
Nakon prihvaćanja koncepta organizacije prostora pristupamo kreativnom dijelu projektiranja – dizajnerskom oblikovanju prostora na način da svi elementi unutarnjeg uređenja – podovi, zidovi, namještaj, zelenilo, slike čine jednu skladnu cjelinu. Temeljito promišljanje vizualnog identiteta poslovnih prostorija nužno je, kako radi definiranja imagea tvrtke koji klijent želi pokazati (moderan, klasičan, dizajnerski itd.), tako i radi stvaranja ambijenta u kojem će se zaposlenici ugodno osjećati te biti produktivni.
PRIJEDLOG OPREMANJA
Nakon definiranja svih parametara projekta klijentu prezentiramo prijedlog opremanja – troškovnik s uključenim svim cijenama odabranih proizvoda i usluga. Prijedlog opremanja dajemo u dvije ili više varijanti, odnosno cjenovnih kategorija tako da klijent može odabrati opremu koja najbolje zadovoljava njegove zahtijeve, te nudi najoptimalniji omjer dizajna, kvalitete i cijene.
ISPORUKA I UGRADNJA OPREME, POSTPRODAJNI SERVIS
Nakon definiranja svih detalja organiziramo isporuku i ugradnju opreme do potpune gotovosti i funkcionalnosti prostora.
Nakon ugradnje, osiguravamo usluge postprodajnog servisa prema potrebama klijenta – redoviti obilazak i kontrolu opreme, projekt nove organizacije i stručnu demontažu i montažu u slučaju preseljenja na novu lokaciju i sl.